Kommunikasjon med følelsesmessig engasjement
Oversikt
Hva skal vi si? Hvem skal vi si det til? Hvor skal vi si det? Hvordan skal vi si det? Dette er alle kritiske spørsmål som må vurderes for å oppnå ønsket respons. Budskap, temaer og ideer må bygge på en merkevares posisjon og målrette målgruppen med presisjon og effektivitet. Vi skal snakke på målgruppens premisser slik at budskapet berører folk og skaper følelsesmessig engasjement. Vi må også finne de riktige kommunikasjonskanalene der publikum kan nås.
Vi tilbyr
Strategi innebærer utvikling av strategier og mål for virksomheten din, og bruk av strategi som styringsverktøy for designprosessen. Strategi handler om strategisk forankring av et designprosjekt. Ved behov utvikler vi delstrategier som for eksempel merkestrategi.
Betalte medier er markedsføring som du betaler for. Vi leverer kreative konsepter og kommuniserer til den generelle befolkningen. Denne målgruppen finner vi i kjøpte kanaler som TV, radio og magasiner.
Fortjente medier er positiv omtale som du får fra andre metoder enn betalt annonsering. Vi bidrar med å skape oppmerksomhet rundt produktene og tjenestene dine til kunder og tilhengere gjennom “gratis” media som sosiale medier og blogger.
Eide medier er kommunikasjonskanalene du har full kontroll over, for eksempel blogger, nettsider, e-postnyhetsbrev, forum etc. Vi gir oppmerksomhet til kundene og superfansene dine gjennom kreative konsepter på ditt eget nettsted, en virksomhetsblogg, Facebook og Twitter.
Vi utvikler video, foto og animasjoner, forankret i den visuelle identiteten, for bruk i relevante kommunikasjonskanaler.
Innhold betyr å forme tekster språklig og visuelt. Innhold handler om å produsere og planlegge innhold på en måte der det best vil dekke behovene til publikum som det er ment for. Vi hjelper deg med å produsere innhold som engasjerer og berører målgruppen din gjennom din egne strategiske tone of voice.